Product was successfully added to your shopping cart.
 

WINKELWAGEN

0item(s)

Je hebt nog geen producten in je winkelwagen

Veelgestelde vragen

Waar is mijn bestelling?Hoe maak ik een account aan?Bevatten de producten parabenen?
Verwerking van de bestellingVoordelen van een geregistreerd lid            Bevatten de producten sulfaten?
Beschikbaarheid van producten            Voert Aveda testen uit op dieren?Bevatten de producten op gluten gebaseerde ingredienten?
Hoe kan ik online winkelen?Wat is Aveda's missie? 
RetourzendingenLijst van ingredienten 

 

 

Waar is mijn bestelling?

Bekijk dit in uw beheeromgeving.

 

Verwerking van de bestelling

De meeste bestellingen worden verwerkt binnen één of twee werkdagen (de verwerkingstijd omvat geen weekenddagen).
Bestelling die geplaatst worden op zaterdag en zondag zullen de maandag erop verwerkt worden.
Bestellingen worden enkel verwerkt en verzonden op werkdagen (Maandag tot vrijdag, uitgezonderd feestdagen).

Alle aankopen worden onderworpen aan een bankauthorisatie alvorens de verwerking ervan. Enkel geautoriseerde aankopen worden verwerkt en verzonden.Vragen over bestellingen
Check de status van uw meest recente bestellingen op onze 'bestelstatus' pagina. Dit is de snelste en gemakkelijkste weg om de laatste informatie te krijgen over uw Aveda online bestellingen. Als u op 'bestelstatus' klikt, zal uw e-mailadres en wachtwoord gevraagd worden. Een overzichtspagina geeft vervolgens de gedetailleerde informatie weer over al uw huidige en vorige bestellingen. Nadat uw bestelling is verzonden, zal uw volgnummer - indien beschikbaar - zichtbaar zijn. Om uw bestelling te kunnen volgen via de site van de koeriersdienst, kunt u klikken op het volgnummer om de status van een specifieke bestelling te zien.
Houd er rekening mee dat sommige koeriersdiensten geen volg-informatie tonen in de eerste 24 uur nadat een bepaalde bestelling verzonden is. Annulering van bestellingen
Soms worden bestellingen, of onderdelen van bestellingen geannuleerd door ons systeem omwille van bepaalde redenen. Sommige van die redenen kunnen zijn:
Items die niet beschikbaar zijn.
Moeilijkheden tijdens het verwerken van de betalingsinformatie.
Er kan niet geleverd worden op het opgegeven adres.
Er is een dubbele bestelling geplaatst.
Een annulering op verzoek van de klant.

Indien uw bestelling geannuleerd werd, wordt u hiervan via mail op de hoogte gebracht. Er wordt niets bererekend voor geannuleerde producten. Indien u vervolgens een nieuwe bestelling wilt plaatsen, of indien er vragen zijn over een geannuleerde bestelling, kunt u contact op te nemen met de de klantenservice van Le Mage nummer 0485-745363 of via e-mail.

Verkoop informatie

 

Beschikbaarheid van de producten

Als een product tijdelijk niet in voorraad is op het moment van uw bestelling, zal u via e-mail op de hoogte gebracht worden van de verwachte verzendingsdatum van het nabestelde product. Nabestelde producten worden verzonden van de moment ze beschikbaar zijn. Er wordt niets berekend voor geannuleerde producten. Als u door welke reden dan ook, wenst om het nabestelde product te annuleren voor de verzending, neem dan contact op 0485-745363 en we helpen u graag verder. Promotiecodes gebruiken 

Stappen om de promotiecodes te gebruiken:
Vul de promotiecode in, in de textbox 'Promotiecode' op de 'Mijn winkelmandje' of 'besteloverzicht' pagina'.
Houd er rekening mee dat promotiecodes hoofdlettergevoelig zijn. Vul ze dus exact in zoals ze geschreven zijn.
Wanneer u klikt op 'bevestig bestelling' zal de promotie toegepast worden op u bestelling.
Als een promotiecode aanvaard is, wordt dit weergegeven op de 'besteloverzicht' pagina.
Belangrijke opmerking: Er kan slechts één promotiecode per online bestelling gebruikt worden. Betaalmethodes
Deze betaalmethodes worden aanvaard:
Ideal
Mastercard
Visa
Mister Cash
Sofort
Achteraf
Overboeking
Belangrijke informatie:
* Voor uw veiligheid moet de naam en het adres op de factuur overeenkomen met diegene op de kredietkaart die gebruikt wordt voor de betaling. We behouden het recht om elke bestelling te annuleren die niet voldoet aan deze criteria.

Online winkelen

 

Hoe kan ik online winkelen?

Welkom bij Le Mage. Winkelen is hier makkelijk, handig en veilig. Wij leveren alle Aveda producten.

Stap één:
Voer het aantal van het product dat je wenst aan te kopen in.

Stap twee:
Klik op 'toevoegen aan winkelmandje' om het geselecteerde product in je winkelmandje te plaatsen.

Stap drie:
Volg de instructies op het scherm om de procedure te doorlopen. Als u de bestelling heeft bevestigd, kom u terecht op de "dank u wel" pagina die bevestigt dat u bestelling goed ontvangen is. Kort hierna wordt een e-mail verstuurd die nogmaals de ontvangst van u bestelling bevestigt. Heeft u geen bevestiging van de bestelde producten ontvangen binnen de 24 uur, neem dan telefonisch contact met ons op 0485-745363. Voor een snelle service, gelieve u bestellingsnummer bij de hand te hebben.

Verzendingskosten
Wij berekenen geen verzendkosten. Is uw bestelling minder dan € 55,00 dan worden kleine orderkosten berekend.
(Het standaard leveringstermijn is tussen 2 à 3 dagen.) Alle bestellingen worden verzonden op werkdagen (van maandag tot en met vrijdag, behalve op feestdagen). Bestellingen die geplaatst worden op zaterdag en zondag zullen de eerst volgende werkdag verstuurd worden. Alle bestellingen worden verzonden met Post.nl Alleen geautoriseerde aankopen zullen worden verwerkt en verzonden. Als uw bestelling niet kan worden verwerkt, zal een e-mail gestuurd worden om te adviseren.

 

Retourzendingen

Beschadigde Artikelen
Wanneer uw bestelling aankomt, controleer dan het pakketje op beschadigingen die mogelijk veroorzaakt werden tijdens de verzending. Het is normaal dat de verzending het karton wat slijtage heeft toegbracht, desondanks, indien er beschadigingen zijn aan het product zelf, vragen wij u direct contact met ons op te nemen 0485-745363. Voor een snelle oplossing houdt u het bestelnummer, mail adres en het product bij de hand. Voor uw gemak hebben we een retour- label die we na aanmelding mailen. Als dit label niet beschikbaar is, kan het pakket geadresseerd worden aan:

Le Mage
Breestraat 14
5845AV Sint AnthonisDe retourzending zal onmiddelijk verwerkt worden bij aankomst. Houd er rekening mee dat enkel de producten die gekocht werden in de Le Mage-shop teruggezonden kunnen worden voor terugbetaling.
Als u vragen heeft i.v.m retourzendingen, bel gerust; 0485-745363 of mail: info@lemage.nl

Mijn Account

 

Hoe registreren
Om u te registreren en een profiel aan te maken, klik hier en vul de gevraagde informatie in. Door lid te worden van de Le Mage Online familie, kunt profiteren van exclusieve aanbiedingen, u bent als eerste op de hoogte van nieuwe productlanceringen, speciale sampling programma's en nog veel meer.

 

Voordelen van een geregistreerd lid
Als lid van de Le Mage online familie, kan er genoten worden van veel voordelen, waaronder een aantal alleen beschikbaar voor degenen die onze website bezoeken:

Speciaal voor u - helpen je met het vinden van de producten die ideaal zijn voor u: haar-en huidverzorging, make-up, pure-fume ™, lifestyle accessoires.
Wish List - het online boodschappenlijstje onthoudt de namen van u favoriete Aveda producten - en die van je vrienden en familie. Print het uit en breng het naar uw dichtstbijzijnde Aveda winkel, salon en spa
We houden je ook op hoogte van al het nieuws - evenals speciale aanbiedingen en gifts bij Aveda, inclusief:
Ons nieuwste plantaardige producten voor het haar, gezicht en lichaam
Lokale en globale milieu-initiatieven
Tips en rituelen voor het verlichten van stress en herstel van het evenwicht
Ons nieuwste haar-styling technieken en wellness-behandelingen in salons en spa's
Hoe spreek je het woord Aveda uit?De correcte uitspraak van Aveda is "a-váy-duh".

 

Voert Aveda testen uit op dieren?

Nee, alle Aveda producten zijn op mensen getest.

The Aveda Corporation zet zich in voor de afschaffing van dierproeven.Aveda is even toegewijd aan de gezondheid en veiligheid van de consument en brengt producten op de markt die voldoen aan de toepasselijke regelgeving in elk land Aveda producten worden verkocht.
Aveda voert geen dierproeven uit op Aveda producten of ingrediënten, Aveda vraagt evenmin aan anderen om in Aveda's naam te testen, behalve indien wettelijk verplicht. Aveda evalueren afgewerkte producten in klinische proeven met vrijwilligers.
The Aveda Corporation staat volledig achter de ontwikkeling en de wereldwijde acceptatie van alternatieven voor dierproeven. Aveda werkt hiervoor intensief samen met de industrie in het algemeen en de wereldwijde wetenschappelijke gemeenschap om aan onderzoek te doen en alternatieven te financieren.

 

Wat is Aveda's missie?

Onze missie bij Aveda is te zorgen voor de wereld waarin we leven, van de producten die we maken tot de wijze waarop we iets teruggeven aan onze samenleving. Bij Aveda streven we ernaar een voorbeeld te stellen voor milieuleiderschap en verantwoordelijkheid, niet alleen in de wereld van de schoonheid, maar overal ter wereld. 

 

Hoe krijg ik een lijst van ingrediënten voor Aveda producten?

Wij bieden u graag lijsten aan met de ingrediënten van alle Aveda producten. Aarzel niet om ons te mailen met de namen van de producten waarin u geïnteresseerd bent, wij helpen u graag verder.

 

Bevatten de Aveda producten parabenen? 

Aveda laat zich leiden door een basisfilosofie waarbij gezondheid en veiligheid eerste prioriteiten zijn Het leveren van een microbiologisch veilig product aan het netwerk is één van Aveda's belangrijkste verplichtingen. Aveda's missie en principes, waarop het bedrijf werd opgericht, hebben Aveda altijd gestuurd naar de voorkeur van pure bloemen-en plantenextracten boven petrochemische producten. Omdat het bedrijf voortdurend het uitgebreide gebruik van plantaardige inhoud in zijn formules targets en tracks , doet Aveda actief onderzoek naar plantaardige alternatieven voor parabenen en fasering in de verwijdering van parabenen uit de formules.Aveda produceert niet langer geformuleerd producten die parabenen bevatten.

 

Bevatten de Aveda producten sulfaten?

Aveda gebruikt geen SLS of SLES in de shampoo, maar ammonium lauryl sulfaat, coco-babassu sulfaat en vele andere surfactanten afgeleid van babassu, palm-en kokosolie. Dit zijn allemaal schuimende ingrediënten die gebruikt worden voor reiniging, hetzelfde geldt voor vergelijkbare functies en namen. Het verschil zijn de uitgangsmaterialen die gebruikt werden om deze schuimende ingrediënten te maken. Waar andere bedrijven gebruik maken van petroleum of dierlijke nevenproducten, gebruikt Aveda altijd planten (kokosnoot, babassu of palm) voor deze schuimende ingrediënten. Wanneer het schuimende bestanddeel verschijnt op de etikettering van een product, is er geen manier om te weten welke uitgangsmaterialen werden gebruikt, hoewel de naam van het schuimende bestanddeel altijd hetzelfde zal zijn.

Met behulp van Aveda's exclusieve Babassu Betaine technologie, biedt Aveda al sinds 1996 sulfaat-vrije shampoo aan. Momenteel biedt Aveda 4 shampoos die ontwikkeld zijn zonder sulfaten: Scalp beneifts Balancing Shampoo, Damage Remedy Restructuring Shampoo, Dry Remedy Moisturizing Shampoo en Mens Pureformance Shampoo.

Aveda biedt momenteel ook 9 sulfaat-vrije reinigingproducten voor de huid aan. Caribbean Therapy Body Wash, Green Science Perfecting Cleanser, Enbrightenment Cleanser, Outer Peace Foaming Cleanser, Personal Blends Smoothing Body Formula, Pure Comfort Eye Make-up Remover, Botanical Kinetics Purifying Crème Cleanser, Botanical Kinetics Purifying Gel Cleanser en Smoothing Body Polish. Sulfaat-vrije haarverzorgingsproducten: Nieuwe Invati Exfoliating Shampoo.

 

Bevatten de Aveda producten op gluten gebaseerde ingrediënten?

Wij waarderen je vragen over de ingrediënten in de producten van Aveda. Wij betreuren dat we niet beschikken over een lijst met al de producten die glutenvrij zijn. Onze excuses voor een eventuele teleurstelling.

Consumenten kunnen de ingrediënten van een product vinden op Aveda primaire verpakkingsmateriaal, in overeenstemming met de FDA-voorschriften gebruikt Aveda namen die standaard zijn in heel de cosmetische en parfumindustrie. Vanwege het grote aantal grondstoffen uit verschillende bronnen, is het niet mogelijk te garanderen dat onze producten volledig vrij zijn van een van de genoemde korrels.

We geven u graag de ingrediëntenlijst van elk Aveda product waarin u geïnteresseerd bent om te gebruiken. Neem contact op met ConsumerCare-US@gcc.aveda.com met de specifieke namen van de Aveda producten waarover u graag informatie ontvangt. Wij raden u aan om deze lijsten te bespreken met uw arts.

Waarom heeft Aveda geen allergeen uitspraken op de verpakking?
Het is absoluut noodzakelijk dat consumenten zich bewust zijn van hun persoonlijke gevoeligheden voor bepaalde ingrediënten en dat zij proactieve maatregelen nemen in hun schoonheidsregime. Voorafgaand aan het gebruik van een nieuw product raden wij je aan om de ingrediëntenlijst van dat product grondig te lezen.

Wij willen graag van deze gelegenheid gebruik om u gerust te stellen dat Aveda producten ontwikkeld zijn onder strikte richtlijnen en zorgvuldig getest zijn op veiligheid. Echter, u bent ongetwijfeld op de hoogte dat sommige mensen individuele gevoeligheden ervaren aan een grote verscheidenheid van dingen die bijna altijd aanwezig zijn in u omgeving - voeding, kleding, medicijnen, enz. Deze persoonlijke gevoeligheden doen geen afbreuk aan de kwaliteit van een bepaald product, maar kan aangeven dat er iets in het product zit waarop het individu gevoelig reageert.

We geven u graag de ingrediëntenlijst van elk Aveda product waarin u geïnteresseerd bent om te gebruiken. Neem contact op met ConsumerCare-US@gcc.aveda.com met de specifieke namen van de Aveda producten waarover u graag informatie ontvangt. Wij raden u aan om deze lijsten te bespreken met uw arts.

Onze Le Mage klantenservice staat voor je klaar
Aveda Lifestyle salon Le Mage
Breestraat 14
5845AV Sint Anthonis
+31(0) 485 74 53 63
info@lemage.nl

Openingstijden
Maandag - Gesloten
Dinsdag - 09:00u - 17:30
Woensdag - 09:00u - 17:30
Donderdag - 09:00u - 17:30
Vrijdag- 09:00u - 17:30
Zaterdag - 09:00u - 15:00